Televisie en telefoon bij uw bed

In het AMC zorgt Patientline voor een telefoon en televisie bij uw bed. Wilt u televisie kijken en telefoneren? Regel het zelf met de telefoon naast uw bed.

Toets eerst (tussen 08.00 en 20.00 uur) een 9 in. Vrijwel direct neemt een medewerker van Patientline de telefoon op. Deze vraagt u van welke diensten u gebruik wilt maken. Als de medewerker uw naam, adres en rekeningnummer heeft genoteerd, kunt u direct bellen of tv kijken. Hoe de televisie en telefoon precies werken, leest u op het tv-informatiekanaal van Patientline.

Vergeet niet uw abonnement af te sluiten als u weet wanneer u weer naar huis mag. Dat kan op dezelfde manier: u draait weer een 9 en geeft nu de datum van afsluiting door. Een paar dagen na thuiskomst krijgt u vervolgens een rekening toegestuurd.

Voor het gebruik van telefoon en/of televisie rekent Patientline de volgende kosten (info: Patientline, 18-11-2013):

Alleen televisie:

  • Eenmalige kosten (aansluitkosten en administratiekosten): € 3,31
  • Per dag: € 4,02 (vanaf dag 16 t/m dag 30: € 3,61; vanaf dag 31: € 1,02)

Alleen telefoon :

  • Eenmalige kosten (aansluitkosten en administratiekosten): € 3,31
  • Per dag: € 2,04 (vanaf dag 16 t/m dag 30: € 1,53; vanaf dag 31: € 1,02)

Gesprekskosten:

  • naar vaste nummers: gratis en onbeperkt
  • naar mobiele en servicenummers: € 0,50 per minuut, met een starttarief van € 0,14

All-in pakket televisie en telefoon:

  • Eenmalige kosten (aansluitkosten en administratiekosten): € 3,31
  • Per dag: € 5,60 (vanaf dag 16 t/m dag 30: € 5,09; vanaf dag 31 t/m dag 45: € 2,04; vanaf dag 46: € 1,02)

Gesprekskosten:

  • naar vaste nummers: gratis en onbeperkt
  • naar mobiele en servicenummers: € 0,50 per minuut, met een starttarief van € 0,14