Aanmelden en inloggen
Mijn Dossier biedt patiënten van het AMC en VUmc een beveiligde digitale omgeving.
Op vertoon van uw legitimatiebewijs of patiëntenpas ontvangt u een activatiecode en instructie. Met deze code kunt u de aanmelding zelf (thuis) afronden.
Ik heb geen SMS-bericht met code ontvangen. Wat moet ik doen?
Stap 1: Controleer of er boven in het scherm een melding verschijnt 'Neem contact op met het ziekenhuis om te controleren of uw mobiele nummer bekend is.' Ziet u deze melding, stuur dan een e-mail naar support@amc-vumc.nl en vermeld hierin uw patiëntnummer, geboortedatum en mobiel telefoonnummer;
Stap 2: Verschijnt er geen melding boven in uw scherm? Probeer uw mobiele telefoon opnieuw in te schakelen en uw SMS inbox op te schonen;
Stap 3: Wanneer u nog steeds geen SMS bericht ontvangt, kan het voorkomen dat uw mobiele nummer niet correct in het systeem staat. Om dit te controleren stuurt u een e-mail naar support@amc-vumc.nl en u vermeld hierin u patiëntnummer, geboortedatum en mobiel telefoonnummer.
Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u contact met ons opnemen:
- Per telefoon: 020 - 444 3336 (op werkdagen van 09.00 uur tot 18.00 uur)
- Per mail: patientenloket@amsterdamumc.nl
Corona-maatregelen
We zetten ons in om ons ziekenhuis veilig te houden tijdens de coronacrisis.
Lees deze extra maatregelen goed door voordat u een van onze locaties bezoekt:
Feestdagen
Tijdens de feestdagen zijn onze poliklinieken gesloten. Lees meer