AMC Congresorganisatie

AMC Congresorganisatie is gespecialiseerd in de realisatie van bijeenkomsten op het gebied van gezondheidszorg en (bio)medische wetenschappen. Deze bijeenkomsten worden zowel binnen als buiten het AMC georganiseerd en lopen uiteen van hoogwaardige, specialistische symposia tot grote medische (internationale) congressen.

Een deskundig team van tien vaste medewerkers biedt zijn opdrachtgevers een full service organisatie, waaronder de opstelling van een budget, financieel management, vervaardiging van een marketing- en communicatieplan, logistieke organisatie (locatie, audiovisuele middelen, catering), productie van drukwerk en mailingen, online registratie (inclusief beveiligde betaling), on-line abstractverwerking en -beoordeling, coördinatie wetenschappelijk programma, organisatie van tentoonstellingen en on-site management. AMC Congresorganisatie voert ook deelopdrachten uit.

Door de nauwe band met het AMC heeft de congresorganisatie korte communicatielijnen met vooraanstaande medici, (onderzoeks-)instituten en medisch gerelateerde bedrijven uit de hele wereld.

AMC Congresorganisatie kenmerkt zich door een gedreven en flexibele opstelling: elke opdracht is maatwerk!

Aanmelden

Hier kunt u zich aanmelden voor de navolgende evenementen:

Symposium Amsterdam Satellite of Cochrane Work
aanmelden

Symposium Incidenten in de Patiëntenzorg
aanmelden

One Day Medical MBA voor medisch specialisten
aanmelden

Congres Neuroverpleegkundigen: NXT Level
aanmelden

NCHIV
aanmelden

Diensten

AMC Congresorganisatie biedt een volledige service en ondersteuning bij medische kennisoverdracht, in de vorm van congressen, conferenties, nascholingen, symposia en tentoonstellingen. We ondersteunen u onder andere bij:

Plan van aanpak en werkwijze

Op basis van het intake-gesprek ontvangt u een offerte. Na akkoord hierop, volgen:

  • Eerste inventarisatiegesprek/programmaopzet
  • Opzetten begroting/budgetbewaking
  • Opzetten planning Projectmanagement
  • Overleg met organisatiecommissie
  • Uitvoering congres
  • Afhandeling/eindafrekening
  • Evaluatie
Promotie
  • Onderzoek doelgroep congres
  • Publiciteitsplan, PR-plan
  • Promotie bij andere gerelateerde congressen en beurzen
  • Pers; nieuwsmedia en vakbladen, advertenties
  • Relatiegeschenken en give-aways
Projectmanagement
  • Draaiboek
  • Locatie
  • Catering
  • Audiovisuele middelen
  • Beveiliging
  • Vervoer
  • Sprekersbegeleiding
Registratie en accreditatie
  • Online deelnemersregistratie en betalingsafhandeling (digitale)
  • Uitnodigingen en mailings
  • Bemiddeling bij hotelreserveringen en vluchten
  • Versturen van "invitation letters" naar buitenlandse ambassade
  • Aanvraag en verwerking van accreditatie
  • Certificaten
  • Evaluaties
  • Correspondentie met deelnemers
  • Financiële administratie
  • Online inzage in (actuele stand) aantal deelnemers
  • Produceren van badges en deelnemerslijsten
Secretariaat & online abstracthandling
  • Online abstract handling en reviewing
  • Correspondentie met auteurs en/of sprekers
  • Online toegang reviewers en organisatiecommissie
  • Algehele controle op uitvoering
Sociaal- en partnerprogramma
  • Opzet, coördinatie en organisatie van alle sociale- en partnerprogramma’s
  • Welkomstreceptie
  • Diners
  • Partnerprogramma’s
  • Excursies
  • Vervoer
Onsite Management
  • Ontvangst deelnemers
  • Vlotte registratieprocedure
  • Informatiepunt voor sprekers, organisatie, commissie, deelnemers, standhouders
  • Uitvoering draaiboek
  • Contactpersoon voor alle toeleveranciers
  • Personeelsmanagement
Sponsoring en tentoonstelling
  • Onderzoek potentiële sponsors / standhouders
  • Opstellen sponsorplan / sponsorpakket / tijdschema
  • Creativiteit
  • Vakkennis
  • Medewerkers met commerciële achtergrond
  • Ervaring met medische industrie

Medewerkers

Afdelingshoofd

  • Karin Jongbloed

Projectmanagers

  • Jeanine Mulders
  • Mariska Timmers
  • Yvonne Weijenhoven
  • Manon Drieshen

    Projectassistenten

    • Karin Clement
    • Henny van der Wal
    • Esther Djaspan
    • Linda van Weezep

      Financiële administratie

      • Cindy Boutkan
      • John Cheuk-Alam

    Contact

    Postadres

    Postbus 23213
    1100 DS Amsterdam

    Bezoekadres

    Hogeschool van Amsterdam
    Tafelbergweg 51
    3e Etage, vleugel C
    1105 BD Amsterdam

    Routebeschrijving