Hier vindt u ons factuuradres, informatie over lopende en geplande aanbestedingen en informatie over offerte-uitvragen.

Directoraat Inkoop begeleidt de aanschaf van alle producten en diensten binnen het AMC. De leidraad hierbij is de AMC Inkoop governance. Elke divisie en dienst heeft een eigen inkoopadviseur die samen met het divisiebestuur het inkoopjaarplan afstemt. Ook is de inkoopadviseur eerste aanspreekpunt voor inkoop projecten boven de 25.000 euro.

Factuuradres

Amsterdam UMC, locatie AMC
Crediteuren Administratie
Postbus 400
1115 ZJ DUIVENDRECHT

KvK nr: 34362777 BTW nr: NL004627672B01

facturen@amc.uva.nl

Informatie voor leveranciers

    Datalekmeldingen door een leverancier dienen behalve aan de AMC opdrachtgever ook te worden gemeld bij de Functionaris Gegevensbescherming | Privacy Jurist via datalek@amc.nl

    Vertegenwoordigers (van firma’s) die op de OK willen komen

    • Melden zich aan bij binnenkomst en ontvangen een bezoekerspas;
    • Zijn enkel in de OK aanwezig op uitnodiging/ toestemming van de (opererende) arts;
    • Geven alleen product-technisch advies, nemen geen taken over;
    • Waarborgen de privacy van de patiënt en houden zich aan de zwijgplicht;
    • Zijn bekwaam om hun taak uit te voeren en worden regelmatig bijgeschoold.

    U kunt uw facturen mailen naar: 

    facturen@amc.uva.nl

    Academisch Medisch Centrum
    Crediteuren Administratie Postbus 400 1115 ZJ DUIVENDRECHT

    KvK nr: 34362777
    BTW nr: NL004627672B01

    phone
    +31(0)20 566 2038