Diensten

Wat kunnen wij voor u doen?

Amsterdam UMC Conferences & Events biedt een volledige service en ondersteuning bij medische kennisoverdracht, in de vorm van congressen, conferenties, nascholingen, symposia en tentoonstellingen. We ondersteunen u bij:

Aanvragen offerte en werkwijze

Op basis van een intakegesprek ontvangt u een offerte. Na akkoord hierop, volgen de volgende acties:

  • Eerste inventarisatiegesprek en programmaopzet
  • Opzetten begroting
  • Opzetten planning
  • Overleg met organisatiecommissie
  • Uitvoering bijeenkomst
  • Afhandeling/eindafrekening
  • Evaluatie
Accreditatie
  • Advies over het aanvragen van accreditatie
  • Regelen van aanvraag en betaling
  • Verwerking van accreditatiepunten in GAIA, de Gemeenschappelijke Accreditatie Internet Applicatie
  • Uitreiking van (digitaal) certificaat
Abstract Handling
  • Opzet en coördinatie indienen abstracts
  • (Online) verzamelen, beoordelen en verwerken van abstracts
  • Berichtgeving naar indieners
  • Logistieke organisatie postersessie
  • Productie programmaboek, abstractboek en/of digitaal alternatief
Deelnemersregistratie
  • Gepersonaliseerde uitnodigingen en mailingen versturen naar doelgroep
  • Betrouwbare online betaalmogelijkheden
  • Verzorgen VISA Invitation Letters
  • Beantwoorden van vragen van deelnemers; mailbox op naam project
  • Afhandelen betalingen (iDeal, factuur, creditcard)
  • Online inzage in aantal deelnemers voor opdrachtgever
  • Produceren en leveren van badges, certificaten en deelnemerslijsten
  • Beheer van data volgens privacywetgeving (AVG)
Financieel Management
  • Opstellen en bewaken budget
  • Financiële administratie
  • Afhandelen betalingen (iDeal, factuur, credit card)
  • Advies en verzorgen aanvraag Voorfinancierings- en Garantiefonds (VGF)
Marketing en promotie
  • Begeleiding ontwerp, tekstredactie en (digitaal) drukwerk van communicatie-uitingen zoals uitnodigingen, advertenties, posters, brochures, programmaboek en abstractboek
  • Vervaardigen van een projectwebsite en/of congress app
  • Aanmaken persoonlijk project emailaccount
  • Advisering stemsystemen en andere innovatieve interactieve werkvormen
  • Inzet social media (Instagram, Twitter, LinkedIn, Facebook)
  • Publicatie in congreskalenders
  • Persberichten en -contacten
Onsite Management
  • Opstellen van een draaiboek
  • Coördinatie opbouw, inrichting en regie uitvoering
  • Ontvangst deelnemers en sprekers
  • Onsite registratie en betalingen
  • Begeleiding sprekers en sponsoren
  • Centraal aanspreekpunt
  • Verzorgen van catering
  • Regelen benodigde audiovisuele middelen
  • Inhuren beveiliging
  • Regelen van vervoer
Reis en verblijf congresdeelnemers
  • Boeken van hotelkamers in de gewenste klassen via een hotel reserveringsbureau
  • Coördinatie van de hotelkeuzes
  • Afhandeling van de gemaakte hotelreserveringen door een hotel reserveringsbureau
  • Regelen van vliegreis via reisbureau
Sponsoring en expositie
  • Opstellen van sponsormogelijkheden
  • Toepassen van geldende wet- en regelgeving, zoals CGR en GMH
  • Mailing potentiële sponsoren
  • Coördinatie gesponsorde onderdelen (advertenties, congrestassen, lanyards etc.)
  • Verkoop en indeling stands
  • Ontwerp expositieplattegrond
  • Vervaardigen manual m.b.t. technische informatie omtrent standbouw, aanleveren, opbouw, inrichting etc.
  • Communicatie en coördinatie met exposanten en sponsoren
  • Coördinatie ter plekke (op- en afbouw stands)
  • Aansturing standbouwer en overige toeleveranciers
  • Facturering en inning sponsorgelden
  • Projectwebsite met eigen logo, branding en domeinnaam is mogelijk