Contact

Spoed (na operatie)
Voor spoedgevallen na een operatie (zoals een complicatie) kunt u contact opnemen met de spoedeisende hulp, locatie VUmc: 020 - 444 3636

Contactgegevens genderpoli

Voor dringende of algemene zaken, herhaalrecepten en overige medische vragen.

Locatie: VUmc, polikliniek receptie N
Telefoon: 020-444 0542 (op werkdagen 09.00-12.00 en 13.00-16.00)
E-mail: genderteam-poli@vumc.nl
Fax: 020-444 5254

Postadres

Amsterdam UMC, locatie VUmc
t.a.v. Kennis- en Zorgcentrum Genderdysforie PK-1Z-179
Postbus 7057 1007 MB Amsterdam

Contact met verpleegkundig consulent

U kunt terecht bij de verpleegkundig consulent voor vragen over uw hormoonbehandeling, logopedie, ontharen of andere zaken.

Stuur een berichtje naar uw verpleegkundig consulent via Mijn Dossier.

Telefoon: 020-444 0542 (op werkdagen 09.00-12.00 en 13.00-16.00)

Contact overige afdelingen:

  • Plastische chirurgie: 020-444 9800 (werkdagen 08.30-12.15 en 12.45-16.30)
  • Urologie: 020 444 1100
  • Mond-, kaak- en aangezichtschirurgie: 020 - 444 1150 (werkdagen 08.00-16.00)
  • Opnameplanning gender: 020-444 2310 (werkdagen 09.00-10.30)

Contact over uw afspraken

Eerste afspraak genderpoli

Bent u verwezen naar de genderpoli? Dan krijgt u een oproep voor een eerste afspraak (intake) als u aan de beurt bent. Dit kan echter lang duren, bekijk hier de wachttijden.

Vervolgafspraak

Een vervolgafspraak bij de genderpoli kunt u op verschillende manieren maken:

  • Direct na uw bezoek bij de receptie van de polikliniek;
  • Via een afspraakverzoek in het patiëntenportaal Mijn Dossier;
  • Door te bellen naar de polikliniek (020-444 0542), op werkdagen 09.00-12.00 en 13.00-16.00.

Zeg uw afspraak op tijd af!

Kunt u niet op een afspraak komen? Zeg deze dan minstens 2 dagen van tevoren af. Dan kunnen wij iemand anders blij maken met een afspraak. Niemand is immers gelukkig met wachttijden. Houd er wel rekening mee dat het inplannen van een nieuwe afspraak zelden op korte termijn mogelijk is, vanwege de volle agenda’s van het Genderteam.

Een afspraak afzeggen of wijzigen kan telefonisch via 020-444 0542 of via Mijn Dossier.

Mijn Dossier en MediMapp

In Mijn Dossier kunt u o.a. herhaalrecepten aanvragen, berichten sturen naar uw zorgverlener en bloeduitslagen bekijken.
Klik hier voor meer informatie over Mijn Dossier.

In MediMapp kunt u zien waar, wanneer en met wie u een afspraak heeft. Ook kunt u lezen wat u kunt verwachten tijdens de afspraak en wat u moet voorbereiden. Ook staat er medische en praktische informatie over uw traject.
Klik hier voor meer informatie over MediMapp.

Uw rechten en plichten, klachten en suggesties

Bij het Servicecentrum patiënt & zorgverlener kunt u terecht met vragen over uw rechten en plichten. Ook kunt u een suggestie, klacht of aansprakelijkstelling indienen.

Contactgegevens Servicecentrum patiënt & zorgverlener

U vindt het servicecentrum patiënt & zorgverlener op de begane grond in de polikliniek PK 0 Hal 08. Het servicecentrum is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.30 uur.

U kunt het servicecentrum op verschillende manieren bereiken:

  • telefonisch op telefoonnummer 020 - 444 0700
  • per e-mail op zorgsupport@vumc.nl
  • per post via: Amsterdam UMC, locatie VUmc, t.a.v. servicecentrum patiënt & zorgverlener, PK 0 Hal 08, Postbus 7057, 1007 MB Amsterdam

Contact voor verwijzers

Voor verwijzers is er een aparte pagina. Hier vindt u informatie over hoe u uw patiënt kunt verwijzen naar Amsterdam UMC.

Contact voor media en pers
Het KZcG volgt het mediabeleid van Amsterdam UMC. Alle verzoeken dienen gestuurd te worden naar onze Dienst Communicatie via pers@amsterdamumc.nl of telefoonnummer: 020 444 3444.

Corona-maatregelen

We zetten ons in om ons ziekenhuis veilig te houden tijdens de coronacrisis.

Lees deze extra maatregelen goed door voordat u een van onze locaties bezoekt:

Feestdagen

Tijdens de feestdagen zijn onze poliklinieken gesloten. Lees meer